Company of Heroes 2 - zmiany będą, ale nie zrewolucjonizują gry

Relic w drugiej części Company of Heroes nie ma zamiaru burzyć tego, na czym oparło oryginał. Quinn Duffy zapewnia, że zmiany będą, ale nie zmienią odczuć towarzyszących zabawie.

- Kiedy analizowaliśmy to, czego pragniemy dokonać w Company of Heroes 2, stwierdziliśmy, że nie chcemy robić innej gry - chcemy zaoferować graczom bogatsze doświadczenia - mówi Quinn Duffy, dyrektor projektu z Relic Entertainment, w rozmowie z dziennikarzami NowGamera.

- Przyjrzeliśmy się systemom, które pasowałyby do taktycznej rozgrywki z Company of Heroes i zaoferowałyby graczom fajne, nowe narzędzia wzbogacające wachlarz działań taktycznych. Nie chcieliśmy natomiast wprowadzać niczego, co niszczyłoby główne założenia oryginalnej gry - niczego, co zaburzałoby tempo rozgrywki, relacje między jednostkami czy autentyczność, którą staramy się osiągnąć - tłumaczy.

Jedną z nowości będzie mechanizm TrueSight, zbliżony do znanej z wielu gier strategicznych mgły wojny. - To bardzo dynamiczny system linii widoczności, który sprawia, że obiekty obecne na planszy wpływają na to, co jesteśmy w stanie zobaczyć. To zmienia grę, ale jakkolwiek dziwnie to zabrzmi, nie zmienia odczucia towarzyszącego rozgrywce - wyjaśnia Duffy.

Jego zdaniem takie nowinki to kwestia naturalnej ewolucji. Wpływają zresztą nie tylko na prawdziwość prezentowanych wydarzeń, ale i na taktykę. Jednocześnie Relic stara się w tych działaniach zachować umiar. - Zawsze debatujemy nad konfliktem autentyczności z zabawą. Dla mnie najważniejsze jest dostarczenie graczom systemu, który łatwo będą w stanie sobie przyswoić. Autentyczność dodaje intensywności i głębi, więc jest naprawdę potężnym narzędziem - podkreśla przedstawiciel Relic Entertainment.

Company of Heroes 2 ma zaplanowany termin wydania na przyszły rok.

Źródło:
Patryk "Pepsi" Purczyński - gram.pl


Klemens
2012-06-24 14:23:50